PROMOCJA: Więcej mocy i więcej kina z Dell. 10 biletów w prezencie!

dell_header-blogWAŻNY KOMUNIKAT – ZAKOŃCZENIE PROMOCJI 07.01.2017

Informujemy, że w związku z bardzo dużym zainteresowaniem promocją, wyczerpane zostały wszystkie dostępne pakiety voucherów. Zgodnie z regulaminem, promocja ulega zakończeniu i nie ma już możliwości rejestrowania notebooków. Jednocześnie zapewniamy, że wszystkie rejestracje dokonane do godz. 16 w dniu 07.01.2017 biorą udział w promocji na dotychczasowych zasadach. Serdecznie dziękujemy za udział w akcji i życzymy przyjemnego oraz efektywnego korzystania z notebooków Dell.

————————————-

Już nie raz przekonaliśmy się, że tak jak my kochacie kino. Dlatego ruszamy z kolejną odsłoną naszej kinowej promocji. Tym razem dostajecie od nas w prezencie aż 10 BILETÓW do kina do absolutnie KAŻDEGO notebooka Dell z systemem Windows, zakupionego w dniach 1-31.12.2016 w sklepie internetowym Dell.pl lub w sieciach następujących partnerów: Komputronik, Media Expert, Media Markt, RTV Euro AGD, Saturn, Sferis oraz X-kom.

Aby otrzymać pakiet promocyjny, należy zarejestrować zakupionego notebooka w promocji zgodnie z jej regulaminem, do którego link zamieszczamy poniżej.

dell_logotypy-blog
Zapoznaj się z regulaminem promocji >>

Otrzymane w promocji vouchery kinowe możecie wykorzystać do 31 grudnia 2017 roku, wymieniając je na bilety do kina w każdej kasie sieci Cinema City. Wystarczy pokazać voucher na przykład na ekranie komórki lub w postaci wydruku. Jeden voucher równa się jeden bilet na wybrany seans 2D z wyjątkiem: seansów w kinach IMAX, seansów specjalnych, seansów Ladies Night oraz maratonów filmowych.

Sprawdź listę kin Cinema City >>

Zachęcamy też do obejrzenia spotu z naszej najnowszej kampanii kinowej:

35 komentarzy
  • Szanowni Państwo, w związku z pojawiającymi się uwagami dotyczącymi promocji, informujemy, że pula voucherów promocyjnych zarezerwowanych w regulaminie została już dawno przekroczona i kilkakrotnie doładowywana, osiągając ponad dwukrotnie większą wartość niż to pierwotnie planowano i zapisano w regulaminie. Znacznie zwiększyliśmy liczbę pakietów promocyjnych, aby sprostać oczekiwaniom jak największej liczby Klientów chcących wziąć udział w promocji. Promocja została skrócona o kilka dni i zakończyła się przed czasem w dn. 07.01.2017 w związku z całkowitym wyczerpaniem puli voucherów promocyjnych, do czego mieliśmy regulaminowe prawo. Jednocześnie przypominamy, że każdy uczestnik promocji jest zobowiązany zapoznać się z jej regulaminem, a udział w promocji jest jednoznaczny ze zgodą na warunki w nim zawarte, co uczestnik świadomie potwierdza wypełniając formularz rejestracyjny.

    Zapewniamy, że wszystkie zgodne z regulaminem rejestracje, dokonane do czasu zakończenia promocji, otrzymają pakiety promocyjne. Vouchery mogą jednak zostać przekazane z pewnym opóźnieniem. Wynika to z logistyki doładowywania promocji dodatkowymi pakietami. Skontaktujemy się z osobami, których to opóźnienie dotyczy. Będziemy wdzięczni za wyrozumiałość i cierpliwość. W razie wątpliwości prosimy o kontakt na adres dellandyou@pakaya.pl

  • Laptop kupiony przed sylwestrem. Przez sklep został dostarczony wraz z fakturą 3 stycznia. Zaraz po tym zostało wysłane zgłoszenie po vouchery i od tamtej pory cisza, oprócz potwierdzenia wysłania zgłoszenia. W spamie również brak jakichkolwiek maili. Ile jeszcze czasu mam czekać na jakiekolwiek informacje, skoro wszystko było wykonane zgodnie z informacjami na stronie?

  • Chciałabym się dowiedzieć czy będzie kolejna edycja promocji “Więcej mocy i więcej kina z dell”, ponieważ zastanawiam się nad zakupem laptopa tej marki.

    • Na razie nie mamy konkretnych planów na kolejną edycję promocji, ale biorąc pod uwagę ogromne zainteresowanie nią, na pewno rozważymy taką opcję. O wszystkich naszych akcjach promocyjnych informujemy na bieżąco na blogu i Facebooku. Zachęcamy do śledzenia naszego fanpage’a: https://www.facebook.com/DellPoland

  • Gdzie można zarejestrować zakup, bo nie widzę żadnego linka?

    • Promocja już się zakończyła i nie można zarejestrować zakupu.

  • “Tym razem dostajecie od nas w prezencie aż 10 BILETÓW do kina do absolutnie KAŻDEGO notebooka Dell z systemem Windows, zakupionego w dniach 1-31.12.2016 ” To są jakieś kpiny! Obiecujecie pakiet dodatkowy dla ABSOLUTNIE KAŻDEGO klienta, a teraz w połowie terminu rejestracji nagle kończą Wam się vouchery. W ostatni dzień grudnia ur. zakupiłam trzeci już laptop Waszej firmy, zapłaciłam za niego ponad 3 tys zł, gotówką, a Wy tak traktujecie stałych klientów. Na Waszej stronie do dnia dzisiejszego widnieje wpis, który przytoczyłam powyżej, zgodnie z czym proszę o wywiązanie się z obietnicy w nim zawartej.

    • Informacja, że wszystkie notebooki Dell zakupione w grudniu tego roku były objęte promocją jest jak najbardziej zgodna z prawdą. Cytowane zdanie zostało jednak wyrwane z kontekstu – w kolejnym akapicie jest mowa o tym, że aby uzyskać pakiet promocyjny, należy zarejestrować zakup zgodnie z regulaminem promocji. Rejestrując laptop każdy uczestnik potwierdza, że zapoznał się z regulaminem promocji, w którym już w pierwszym paragrafie (pkt 11) wyraźnie zastrzegamy, że promocja może zakończyć się przed czasem.

  • Widzę że jednak firma Dell dba o wizerunek _ moje krytyczne komentarze zarówno co do organizacji promocji jak i jakości sprzętu Dell zostały niezwłocznie wykasowane. Brawo!

    • Nie usuwamy żadnych komentarzy, chyba że zawierają one wulgarne, niecenzuralne lub obraźliwe treści. Jeżeli chce Pani zgłosić reklamację odnośnie swojego udziału w promocji, zachęcamy do kontaktu na dellandyou@pakaya.pl

  • No a już czekam od 23 grudnia voucherów nie dostałem w spamie nie ma. Nr kontaktowego nie ma nie ma jak to sprawdzić oszuści.

    • Prosimy o kontakt na adres dellandyou@pakaya.pl Z naszej strony na pewno nie musi się Pan obawiać oszustwa. Wszystko jest bardzo dokładnie sprawdzane, również dlatego, że mamy dużo nieuczciwych zgłoszeń, które wydłużają proces weryfikacji.

  • To jest chamstwo! Trzeba było na bieżąco informować o liczbie pozostałych voucherow. Obiecałam dziecku te bilety a tu lipa.

    W dodatku laptop beznadziejny, jestem rozczarowana. Mam nadzieje że szybko się zepsuje jeszcze na gwarancji

    • Przykro nam, że nie udało się Pani wziąć udziału w promocji, ale informowaliśmy w regulaminie oraz na innych materiałach promocyjnych, że komputery można rejestrować do 14 dni od daty zakupu lub do wyczerpania puli voucherów promocyjnych. Zainteresowanie promocją było bardzo duże i pula voucherów została wyczerpana przed czasem (mimo jej doładowywania w trakcie promocji).

      • Zapewniam, że rozczarowanie mojego dziecka jest większe… I proszę nie pisać tych banałów, że komuś jest przykro w sytuacji gdy nie jest. Oczywiście jest regulamin, ale poza tym jest jeszcze jakaś polityka firmy i odbiór społeczny. Pozostaje mi tylko mieć nadzieję, że wkrótce zakupiony i nie najtańszy laptop się zepsuje co jest wielce prawdopodobne po moich doświadczeniach z jego użytkowania przez zaledwie kilka dni…

  • Zgłoszenie wysłane 29 Grudnia i cisza. Jeśli to problem to proszę o kontakt telefoniczni i potwierdzenie zakupu.

  • Zarejestrowalam zakup 31, odpowiedzi brak. Wyslalam dodatkowego maila na adres jaki tutaj w komentarzach sie pojawia w przypadku problemow i tez cisza. Razem z przyjaciolmi kupiliśmy lacznie 4 delle liczac na promocje. Jesli firma nie potrafi w tydzien wyrobic sie z wyslaniem biletow to strach pomyslec co bedzie dalej. Nastepny komputer raczej kupie z innej firmy.

    • Czy sprawdzała Pani może folder spamowy? Bardzo często mail z voucherami od nas tam wpada. Jeżeli nie jest to ten przypadek, to przepraszamy za opóźnienia i prosimy o cierpliwość – na pewno odpowiemy na maila.

  • dlaczego nie mogę wybrać serii 5000 dla 13″? w opisie promocji jest napisane ze udział biorą wszystkie modele

  • Też czekam już 4-ty dzień i cisza.Ktoś wogóle dostał te vouchery?

    • Proszę sprawdzić w folderze spamowym. Mamy bardzo dużo przypadków, że wpadają tam maile z voucherami. W razie braku maila, prosimy o kontakt na dellandyou@pakaya.pl

  • Zgłoszenie wysłane 26 . Wiadomość wysłana na
    dellandyou@pakaya.pl
    kontaktu brak.

    • Wszystkie maile wysyłane na ten adres są rozpatrywane, a zgłoszenia weryfikowane. Będziemy wdzięczni za cierpliwość.

  • Dzień dobry.

    Notebook zamówiony przeze mnie w ubiegłym roku otrzymałem 3 stycznia. W związku z tym faktura również nosi datę tegoroczną. Czy mimo tego mogę również zarejestrować urządzenie i tym samym starać się o przyznanie promocyjnych voucherów?

  • Też mam podobny problem z otrzymaniem voucherów do kina. Rozumiem że czas weryfikacji uległ wydłużeniu do 4 dni roboczych. Jednak ja wysłałem moje zgłoszenie ponad 4 dni temu i nadal nic… Czas rejestracji to 14 dni od daty zakupu produktu, jutro w moim przypadku upływa.

    • Prosimy jeszcze sprawdzić folder “Spam”. Mamy sporo przypadków, w których tam właśnie lądują maile z voucherami. Generalnie wszystkie zgłoszenia są analizowane i na pewno poprawnie zarejestrowany produkt dostanie pakiet biletów. Za opóźnienia przepraszamy. Jeżeli nie będzie maila od nas w folderze spamowym, prosimy o kontakt na dellandyou@pakaya.pl

  • Wyslalem dane 26 grudnia, dzis jest 30, nie dostałem maila z voucherami, z kim mam sie skontaktowac

    • Prosimy o kontakt na adres dellandyou@pakaya.pl Natomiast, tak jak informowaliśmy na stronie, w okresie świąteczno-noworocznym czas weryfikacji był wydłużony do 4 dni roboczych, stąd drobne przestoje w obsłudze. Przepraszamy i dziękujemy za wyrozumiałość.

Odpowiedz na „DanielAnuluj pisanie odpowiedzi

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.