PROMOCJA: Więcej mocy i więcej kina z Dell. 10 biletów w prezencie!

dell_header-blogWAŻNY KOMUNIKAT – ZAKOŃCZENIE PROMOCJI 07.01.2017

Informujemy, że w związku z bardzo dużym zainteresowaniem promocją, wyczerpane zostały wszystkie dostępne pakiety voucherów. Zgodnie z regulaminem, promocja ulega zakończeniu i nie ma już możliwości rejestrowania notebooków. Jednocześnie zapewniamy, że wszystkie rejestracje dokonane do godz. 16 w dniu 07.01.2017 biorą udział w promocji na dotychczasowych zasadach. Serdecznie dziękujemy za udział w akcji i życzymy przyjemnego oraz efektywnego korzystania z notebooków Dell.

————————————-

Już nie raz przekonaliśmy się, że tak jak my kochacie kino. Dlatego ruszamy z kolejną odsłoną naszej kinowej promocji. Tym razem dostajecie od nas w prezencie aż 10 BILETÓW do kina do absolutnie KAŻDEGO notebooka Dell z systemem Windows, zakupionego w dniach 1-31.12.2016 w sklepie internetowym Dell.pl lub w sieciach następujących partnerów: Komputronik, Media Expert, Media Markt, RTV Euro AGD, Saturn, Sferis oraz X-kom.

Aby otrzymać pakiet promocyjny, należy zarejestrować zakupionego notebooka w promocji zgodnie z jej regulaminem, do którego link zamieszczamy poniżej.

dell_logotypy-blog
Zapoznaj się z regulaminem promocji >>

Otrzymane w promocji vouchery kinowe możecie wykorzystać do 31 grudnia 2017 roku, wymieniając je na bilety do kina w każdej kasie sieci Cinema City. Wystarczy pokazać voucher na przykład na ekranie komórki lub w postaci wydruku. Jeden voucher równa się jeden bilet na wybrany seans 2D z wyjątkiem: seansów w kinach IMAX, seansów specjalnych, seansów Ladies Night oraz maratonów filmowych.

Sprawdź listę kin Cinema City >>

Zachęcamy też do obejrzenia spotu z naszej najnowszej kampanii kinowej:

20 komentarzy
  • To jest chamstwo! Trzeba było na bieżąco informować o liczbie pozostałych voucherow. Obiecałam dziecku te bilety a tu lipa.

    W dodatku laptop beznadziejny, jestem rozczarowana. Mam nadzieje że szybko się zepsuje jeszcze na gwarancji

    • Przykro nam, że nie udało się Pani wziąć udziału w promocji, ale informowaliśmy w regulaminie oraz na innych materiałach promocyjnych, że komputery można rejestrować do 14 dni od daty zakupu lub do wyczerpania puli voucherów promocyjnych. Zainteresowanie promocją było bardzo duże i pula voucherów została wyczerpana przed czasem (mimo jej doładowywania w trakcie promocji).

      • Zapewniam, że rozczarowanie mojego dziecka jest większe… I proszę nie pisać tych banałów, że komuś jest przykro w sytuacji gdy nie jest. Oczywiście jest regulamin, ale poza tym jest jeszcze jakaś polityka firmy i odbiór społeczny. Pozostaje mi tylko mieć nadzieję, że wkrótce zakupiony i nie najtańszy laptop się zepsuje co jest wielce prawdopodobne po moich doświadczeniach z jego użytkowania przez zaledwie kilka dni…

  • Zgłoszenie wysłane 29 Grudnia i cisza. Jeśli to problem to proszę o kontakt telefoniczni i potwierdzenie zakupu.

  • Zarejestrowalam zakup 31, odpowiedzi brak. Wyslalam dodatkowego maila na adres jaki tutaj w komentarzach sie pojawia w przypadku problemow i tez cisza. Razem z przyjaciolmi kupiliśmy lacznie 4 delle liczac na promocje. Jesli firma nie potrafi w tydzien wyrobic sie z wyslaniem biletow to strach pomyslec co bedzie dalej. Nastepny komputer raczej kupie z innej firmy.

    • Czy sprawdzała Pani może folder spamowy? Bardzo często mail z voucherami od nas tam wpada. Jeżeli nie jest to ten przypadek, to przepraszamy za opóźnienia i prosimy o cierpliwość – na pewno odpowiemy na maila.

  • dlaczego nie mogę wybrać serii 5000 dla 13″? w opisie promocji jest napisane ze udział biorą wszystkie modele

  • Też czekam już 4-ty dzień i cisza.Ktoś wogóle dostał te vouchery?

    • Proszę sprawdzić w folderze spamowym. Mamy bardzo dużo przypadków, że wpadają tam maile z voucherami. W razie braku maila, prosimy o kontakt na dellandyou@pakaya.pl

  • Zgłoszenie wysłane 26 . Wiadomość wysłana na
    dellandyou@pakaya.pl
    kontaktu brak.

    • Wszystkie maile wysyłane na ten adres są rozpatrywane, a zgłoszenia weryfikowane. Będziemy wdzięczni za cierpliwość.

  • Dzień dobry.

    Notebook zamówiony przeze mnie w ubiegłym roku otrzymałem 3 stycznia. W związku z tym faktura również nosi datę tegoroczną. Czy mimo tego mogę również zarejestrować urządzenie i tym samym starać się o przyznanie promocyjnych voucherów?

  • Też mam podobny problem z otrzymaniem voucherów do kina. Rozumiem że czas weryfikacji uległ wydłużeniu do 4 dni roboczych. Jednak ja wysłałem moje zgłoszenie ponad 4 dni temu i nadal nic… Czas rejestracji to 14 dni od daty zakupu produktu, jutro w moim przypadku upływa.

    • Prosimy jeszcze sprawdzić folder „Spam”. Mamy sporo przypadków, w których tam właśnie lądują maile z voucherami. Generalnie wszystkie zgłoszenia są analizowane i na pewno poprawnie zarejestrowany produkt dostanie pakiet biletów. Za opóźnienia przepraszamy. Jeżeli nie będzie maila od nas w folderze spamowym, prosimy o kontakt na dellandyou@pakaya.pl

  • Wyslalem dane 26 grudnia, dzis jest 30, nie dostałem maila z voucherami, z kim mam sie skontaktowac

    • Prosimy o kontakt na adres dellandyou@pakaya.pl Natomiast, tak jak informowaliśmy na stronie, w okresie świąteczno-noworocznym czas weryfikacji był wydłużony do 4 dni roboczych, stąd drobne przestoje w obsłudze. Przepraszamy i dziękujemy za wyrozumiałość.

Dodaj komentarz

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.