Jak zrobić najlepsze stoisko na Poznań Game Arena?

Na początku potrzebny jest pomysł i dobry plan. Trzeba dołożyć ciekawy sprzęt, który można udostępnić zwiedzającym. Wyświetlanie na nim tylko filmów reklamowych to kiepski pomysł, przyda się więc także wsparcie przyjaciół-wydawców, którzy użyczą swoich najnowszych gier. Dodajmy sprawną obsługę techniczną (najlepsza to taka, której – jak sędziego w piłce nożnej – w ogóle nie widać) oraz prowadzących, którzy potrafią porwać tłum. A do tego gadżety, mnóstwo gadżetów. I przede wszystkim – fani!

1
Zadowolone twarze odwiedzających to dla nas najlepsza nagroda.

Trzy dni na Poznań Game Arena (dla ekipy technicznej sporo więcej!) to był szalony czas. Stoisko Dell / Alienware, napędzane przez Komputronik, odwiedziły TYSIĄCE fanów gier obu płci w różnym wieku, którzy chcieli „przybić piątkę” z najnowocześniejszymi, najwydajniejszymi laptopami dla graczy. Pokazaliśmy m.in. nowe modele Dell Inspiron z serii 7000 oraz pełen przekrój sprzętu „Obcych”. Od dobrze znanych Alienware 15 i 17 po ich jeszcze ciepłe, czekające na oficjalną premierę w Polsce nowe wersje z kartami graficznymi GeForce GTX 10×0.

2
Wszyscy mogli zagrać w najnowsze gry na wydajnych komputerach…
3
…a niektórzy dodatkowo złapać kilka gadżetów.

„Zajęcia” komputerom dostarczył bogaty katalog świeżych i już dobrze znanych gier od naszych partnerów. Zamęczaliście nasze laptopy, grając między innymi w:

  • Battlefield 1 (Electronic Arts Polska)
  • Deus Ex: Rozłam Ludzkości (CENEGA)
  • Dying Light: The Following (Techland)
  • Fallout 4 (CENEGA)
  • Gears of War 4 (Microsoft Polska)
  • Mafia III (CENEGA)
  • NBA 2K17 (CENEGA)
  • Shadow Tactics (Techland)
  • Shadow Warrior 2 (Techland / Flying Wild Hog)

Dodatkową atrakcją były dema w strefie wirtualnej rzeczywistości, do której oddelegowaliśmy najmocniejsze komputery Alienware. „Obcy” byli zresztą wszędzie, bo jednym z motywów przewodnich naszej obecności na Poznań Game Arena było dwudziestolecie słynnej marki, która od 2006 roku jest częścią Della. Z tej okazji uruchomiliśmy także profil Alienware Polska na Facebooku, który przez trzy dni polubiło ponad 1,5 tysiąca odwiedzających stoisko!

4
VR pokazywaliśmy na najnowszych i najmocniejszych Alienware’ach z GTX 10×0.

Za animację naszego nieustającego show odpowiadał wypróbowany duet YouTuberów Ziemniak & Seto, czynnie wspierany przez Tivolta. Pojawiali się też inni sławni goście, m.in. Stuart Kluz-Burton, lepiej znany jako Stuu – jeden z zaledwie pięciu vlogerów w Polsce posiadających ponad 2 miliony subskrybentów. Mówiąc krótko, działo się: prowadzący szaleli, gracze nie dawali spokoju komputerom, a z balkonu-sceny nieustannie sypały się gadżety z nieodłączną twarzą Obcego. Czad!

5
Chwila relaksu w Hearthstone? Czemu nie…

A teraz trochę liczb: na naszym stoisku w Poznaniu mieliście do dyspozycji 28 komputerów Alienware’a i 6 Della, na których można było bawić się 9 grami. Na bieżąco organizowaliśmy szybkie turnieje w Battlefielda 1, Hearthstone’a oraz League of Legends. Przez cały czas trwania targów rozdaliśmy ponad 17 tysięcy gadżetów: smyczy, koszulek, czapeczek, bluz, wlepek, podkładek pod myszki, worków. Spędziliśmy z Wami w sumie 43% procent czyli 31 godzin weekendu.

6
Pamiątkowe zdjęcie gwiazd i prowadzących z tłumem fanów Alienware.

Dość, by zasłużyć na nagrodę dla najlepszego stoiska Poznań Game Arena 2016. Dziękujemy i do zobaczenia za rok!

nagroda
My też nie wróciliśmy do domu z pustymi rękami.

Aby poczuć atmosferę tegorocznego PGA, koniecznie obejrzyjcie nasz film z imprezy.

Dodaj komentarz

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.