Jeszcze więcej kina z Dell. Przedłużamy promocję!
Mamy dla Was dobre wieści! Zainteresowanie naszymi notebookami w pakiecie z darmowymi biletami do kina jest tak duże, że postanowiliśmy „doładować” promocję o kolejną pulę voucherów i przedłużyć ją do końca stycznia 2016. Zapraszamy na promocyjne zakupy do sklepu internetowego Dell.pl oraz do naszych partnerów. Pamiętajcie, aby zarejestrować swój nowy laptop w ciągu 14 dni od daty zakupu. Szczegóły poniżej.
Kochacie filmy? My też! I to nie tylko dlatego, że nasz nowy Inspiron 15 z serii 7000 zapewnia moc i obraz godne najlepszych filmowych produkcji. Bo co to za frajda oglądać filmy na laptopie, kiedy można iść do kina za darmo? I to 12 razy! Tak, tak, w naszej najnowszej promocji dajemy wam aż 12 biletów do kina w prezencie do każdego zakupionego laptopa. Promocja obowiązuje na wszystkie notebooki Dell kupione od 1 grudnia 2015 do 31 stycznia 2016 roku (lub do wyczerpania zapasów) w sklepie internetowym Dell.pl lub w sieciach następujących partnerów: Komputronik, Media Expert, RTV Euro AGD, Sferis oraz X-Kom.
JAK WZIĄĆ UDZIAŁ W PROMOCJI?
1. Kupcie dowolnego notebooka Dell na Dell.pl lub u jednego ze wskazanych partnerów.
2. Wypełnijcie formularz rejestracyjny. Będziecie potrzebować skan lub zdjęcie dowodu zakupu.
3. W ciągu 48h oczekujcie e-maila z 12 voucherami do Cinema City, które po weryfikacji zakupu prześlemy wam na wskazany adres.
Prosimy o zapoznanie się z regulaminem promocji. W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, piszcie do nas na adres dellandyou@pakaya.pl.
INFORMUJEMY, ŻE PROMOCJA ZOSTAŁA ZAKOŃCZONA. WSZYSTKIM UCZESTNIKOM DZIĘKUJEMY I ŻYCZYMY UDANYCH SEANSÓW KINOWYCH Z DELL.
JAK ZREALIZOWAĆ VOUCHERY?
Dostaniecie od nas na podany w formularzu adres e-mail paczkę 12 unikalnych numerów wraz z kodami kreskowymi. Wydrukujcie je lub zachowajcie na smartfonie/tablecie. Możecie je zrealizować w dowolnym kinie sieci Cinema City do 4 grudnia 2016 roku. Wystarczy pokazać w kasie kina kod, aby zamienić go na bilet. Możecie swoje vouchery wykorzystać w dowolny sposób, osobno albo wszystkie na raz, na przykład zabierając do kina przyjaciół 🙂
Uwaga! Jeden voucher równa się jeden bilet na wybrany seans 2D z wyjątkiem: seansów w kinach IMAX, seansów specjalnych, seansów Ladies Night oraz maratonów filmowych.
Zapraszamy do udziału w promocji oraz do kina, szczególnie że repertuar na nadchodzący sezon zapowiada się baaardzo ciekawie.
Dostajemy od Was wciąż wiele pytań o dostępność voucherów i termin zakończenia promocji. Odpowiadamy:
1/ Promocja jest już zakończona i na tę chwilę nie będzie przedłużana.
2/ Wszystkie zakupy dokonane do 31.01.2016 można zarejestrować w terminie maksymalnie 14 dni od daty zakupu.
3/ Voucherów powinno wystarczyć dla osób, które zarejestrują zakupy dokonane do końca stycznia.
4/ Wszelkie indywidualne kwestie są rozpatrywane pod adresem dellandyou@pakaya.pl
witam, czy akcja z biletami do kina będzie może jeszcze przedłużona??
dopiero się o niej dowiedziałem. a planuję zakup laptopa.
Szkoda . chyba się spóźniłem z zakupem laptopa.
Wysłałem zgłoszenie w weekend. ale jak widzę promocja zakończyła się w styczniu.
Wielka szkoda.
A czy zakup po dacie czyli 4 lutego będzie akceptowany?
w informacji jest że do wyczerpania zaproszeń. Może dell zrobi jakiś wyjątek.
Czy są jeszcze vouchery i czy jeszcze można rejestrować bo nie dostałam voucherów
Czy jeżeli dzisiaj zakupiłam laptopa na stronie komputronika , lecz w opcji odbiór i płatność w salonie ( dziś mamy piątek) , to mam szansę załapać się na promocję ?
To zależy, jaka data będzie widnieć na potwierdzeniu zakupu (paragonie, fakturze), bo to ono jest dla nas podstawowym kryterium weryfikacji. Zakupy z datą do 31 stycznia 2016 roku włącznie są objęte promocją.
Ehh komputronik zakup 30 stycznia wpłata w dniu zakupu faktura na 1 lutego – i ch** nie będzie biletów do kina ;(. Czy ewentualnie na podstawie innego dowodu złożenia i opłacenia zamówienia w styczniu uda się skorzystać z promocji? Lub czy promocja zostanie jeszcze raz wydłużona?
Prosimy o kontakt na dellandyou@pakaya.pl. Zobaczymy, co da się zrobić 🙂
Witam. Mam zamiar kupić na dniach Dell. Czy jeśli zarejestruję produkt 31 stycznia będzie on brany w promocji ? Pozdrawiam
Oczywiście. Zgodnie z regulaminem, na rejestrację laptopa w promocji jest 14 dni od daty zakupu. Zachęcamy natomiast do nie zwlekania z rejestracją, żeby zdążyć przed wyczerpaniem pakietu voucherów.
Sprzęt kupiony wczoraj w X-Kom, mail wysłany w nocy a popołudniu jest już bonus od Was 🙂
Dzięki DELL – porządny komputer i do tego bardzo miła promocja!
Dziękujemy za udział w promocji i te miłe słowa 🙂
Witam. Mam pytanie, czy po wypełnieniu formularza otrzymuje się informacje, że bilety są rozpatrywane? Bo wysłałem formularz, i nie bardzo wiem czy on został dostarczony, zbliża się 48h i żadnej informacji nie mam…
Powinien Pan otrzymać informację potwierdzającą. Gdyby jednak zdarzyło się, że nie nadejdzie ona przed upływem 48h, prosimy o kontakt na adres dellandyou@pakaya.pl
Moi drodzy organizatorzy… gdzie są bilety?? wypełniłam formularz juz na poczatku roku i odzewu od Panstwa brak…
Pani Marto, szkoda, że nie napisała Pani do nas na dellandyou@pakaya.pl od razu po 48h, bo tyle mamy na przekazanie voucherów, jeżeli formularz był prawidłowo wypełniony, a zakup pozytywnie zweryfikowany. Moglibyśmy wcześniej wyjaśnić Pani przypadek. Prosimy o kontakt na podany adres email, zajmiemy się tematem.
Wieczorem rejestracja a już na koleny dzień przed południem bilety w skrzynce. To lubię.
Dziś mija 48h a tu nic…. a tak liczyłam że to dobra i rzetelna promocja i wszystko bedzie ok …ale chyba się myliłam .
Szkoda i to ogromnie szkoda bo moje dziecko strasznie czekało by iść w końcu do kina…… 🙁 pozdrawiam organizatorów
Prosimy o kontakt na adres dellandyou@pakaya.pl – wyjaśnimy Pani przypadek.
wysłałem formularz 3 dni temu i zero odzewu a dzis niestety mija 14 dni od daty zakupu. mozna jakos poradzic ?
Proszę się nie martwić. Jeżeli zakup został zarejestrowany przed upływem 14 dni, to nie będzie problemu. Prosimy o kontakt na adres dellandyou@pakaya.pl – wyjaśnimy, czemu dotychczas nie było odzewu.
co zrobic jak wysłałem zgłoszenie 3 dni temu i zero odzewu a dzis minał 14 dzien od daty zakupu ? prosze o pomoc
zaraz na drugi dzień po zalogowaniu się na stronie Della otrzymałam vouchery do kina. Dwa już wykorzystałam…. Pozdrawiam
Cieszymy się, że wszystko działa jak należy 🙂 Dziękujemy za podzielenie się tym na blogu. Pozdrawiamy.
Witam,
zarówno mnie jak i zapewne wiele osób jest zainteresowanych jaka ilość pakietów biletów została jeszcze do rozdania? czy jest to połowa puli czy już zostało tylko 100 kompletów? Bardzo przykrą sytuacją jest gdy ktoś decyduje się na zakup właściwie głównie pod wpływem trwania promocji a tu może okazać się pamiętny z popularnego niegdyś programu telewizyjnego „ZONK”. Miłe było by poinformowanie o ilości pozostałych kompletów…
pozdrawiam
Proszę się nie martwić, na razie pakiety są dostępne, więc śmiało można kupować promocyjne laptopy. Będziemy informować, gdyby pula wyczerpała się przed końcem promocji.
Polecam, w kilka godzin po wysłaniu zgłoszenia otrzymałem na maila vouchery
Dziękuję za bilety. Otrzymałem kody po 12 godzinach.
Właśnie wczoraj otrzymałam Vouchery na bilety do kina i również dostałam je w mniej niż 24h. Tak więc jeżeli ktoś nie dostał, to widocznie był jakiś problem z prawidłowym wypełnieniem formularza albo z jakimś innym problemem technicznym. Jeżeli tylko Vouchery zaakceptują w kinie to będzie idealnie, ale najważniejsze, że bilety dotarły 🙂 Dziękuję bardzo i pozdrawiam 🙂
Dziękujemy i życzymy miło spędzonych chwil w kinie 🙂
Gdzie mogę dowiedzieć się, czy promocja na vouchery do kina jest jeszcze aktualna (tzn. nie został jeszcze wyczerpany pakiet 1000 voucherów, o którym mowa w par. 1 pkt 10) regulaminu? Od dłuższego czasu próbuję dodzwonić się w tej sprawie na numer kontaktowy Dell’a (+48 22 579 56 00), ale nikt nie odbiera.
21w a ludzie nie potrafią korzystać z maila tylko dzwonią pod jakieś magiczne numery….
Promocja trwa i choć cieszy się dużym zainteresowaniem, to pakiet voucherów nie został jeszcze wyczerpany. Tak więc śmiało możesz kupować laptopa Dell i rejestrować go na stronie promocyjnej. Do indywidualnego kontaktu w kwestiach dotyczących promocji zachęcamy natomiast pod adresem dellandyou@pakaya.pl
Vouchery dostałem w mniej niż 24h. Wielki szacunek dla firmy za szybką realizację i wywiązanie się z umowy. Produkty Dell widać, jak i firma są godne zaufania i polecenia.
Dziękujemy za miłe słowa 🙂
Witajcie, jeżeli są jakiekolwiek problemy z voucherami, prosimy o kontakt na adres dellandyou@pakaya.pl Będziemy wyjaśniać każdy przypadek z osobna. Do każdego laptopa Dell, kupionego w trakcie trwania promocji u wskazanych partnerów i prawidłowo zarejestrowanego w formularzu, przysługuje pakiet voucherów. Na pewno otrzyma je każdy konsument, który spełnił warunki promocji.
Dlaczego ich nie dostaliście? ja dzisiaj wysłałam zgłoszenie
ja też nie dostałem biletów 🙁
promocja fajna, szkoda tylko że biletów się nie otrzymuje.
znowu mnię oszókali nic nie dostałam i na marne czekałam pod de dżwiami a kyż wy z tego dela
ma ona racie szawiłło